Astăzi am de gând să fac ceea ce n-am mai făcut de mult timp: voi da o privire prin lista de keyword-uri de la mărețul Google Analytics și, în funcție de relevanța rezultatelor – mai bine zis de lipsa relevanței lor -, voi publica aici una sau două căutări, sau poate mai multe, plus minus niște comentarii, după gusturile autorului.
Apoi vom ajunge la concluzia cum că ori Google Analytics e complet inutil din punctul de vedere al informației oferite mașinăriei de marketing din spatele Cărămizilor din Perete™ – mașinărie care-i sublimă, cu mențiunea că lipsește cu desăvârșire -, ori blog-ul meu duce lipsă de SEO. Fiindcă, să ne înțelegem, SEO e tot ceea ce contează pe Interneți, nu conținutul sau alte tâmpenii de genul.
Să începem astfel cu primul loc:
Acesta e un exemplu de rezultat ce se potrivește. Pe bune. Se iau, pe rând, una bucată review The Longest Journey, la care adăugăm una bucată review Dreamfall: The Longest Journey (sunt pe undeva pe-aici, căutați), se pun pe blog, user-ul caută, e sau nu mulțumit de ceea ce a găsit etc; toate bune și frumoase. Sărim la poziția patru:
Rămân mereu uimit în fața sincerității, plină de naivitate cum e ea, cu care utilizatorii de Goagăl își exprimă părerile în căsuța de căutare. Așa, ai o partiție ascunsă și?… Ei? Las-o că stă bine acolo.
Credeați cumva că (pe acest blog cacofoniile sunt permise) căutarea de mai sus e culmea absurdului? Nicidecum, luați de aici:
Locul unsprezece intră în aceeași categorie cu locul patru, anume cineva își exprimă o problemă care s-ar putea până la urmă să nu fie o problemă, deoarece noi nu știm care-i problema – mă gândesc că omul face întindere la umăr de la atâta muncă; sigur, există și posibilitatea ca imaginația mea în acest domeniu să fie foarte limitată. Locul al doisprezecelea însă m-a dat complet pe spate. Ce, cum, unde?!
Încheiem scurta noastră incursiune în lumea Analytics, revenind de unde am plecat. Observăm cum acest ansamblu de cuvinte cheie, ocupând un loc undeva în coada clasamentului, le cuprinde de fapt pe toate, de la primul la ultimul. Dreamfall avem, exprimare la persoana întâi, aluzii, avem de toate.
Toate ca toate, dar eu nu renunț la serviciul ăsta. Fiindcă porția de râs o dată la câteva luni, o garantează; nu mai des, că ne-om plictisi și noi.
google analytics și relevanța
luni, 9 aug. 2010, 19:17
Astăzi am de gând să fac ceea ce n-am mai făcut de mult timp: voi da o privire prin lista de keyword-uri de la mărețul Google Analytics și, în funcție de relevanța rezultatelor – mai bine zis de lipsa relevanței lor -, voi publica aici una sau două căutări, sau poate mai multe, plus minus niște comentarii, după gusturile autorului.
Apoi vom ajunge la concluzia cum că ori Google Analytics e complet inutil din punctul de vedere al informației oferite mașinăriei de marketing din spatele Cărămizilor din Perete™ – mașinărie care-i sublimă, cu mențiunea că lipsește cu desăvârșire -, ori blog-ul meu duce lipsă de SEO. Fiindcă, să ne înțelegem, SEO e tot ceea ce contează pe Interneți, nu conținutul sau alte tâmpenii de genul.
Să începem astfel cu primul loc:
Acesta e un exemplu de rezultat ce se potrivește. Pe bune. Se iau, pe rând, una bucată review The Longest Journey, la care adăugăm una bucată review Dreamfall: The Longest Journey (sunt pe undeva pe-aici, căutați), se pun pe blog, user-ul caută, e sau nu mulțumit de ceea ce a găsit etc; toate bune și frumoase. Sărim la poziția patru:
Rămân mereu uimit în fața sincerității, plină de naivitate cum e ea, cu care utilizatorii de Goagăl își exprimă părerile în căsuța de căutare. Așa, ai o partiție ascunsă și?… Ei? Las-o că stă bine acolo.
Credeați cumva că (pe acest blog cacofoniile sunt permise) căutarea de mai sus e culmea absurdului? Nicidecum, luați de aici:
Locul unsprezece intră în aceeași categorie cu locul patru, anume cineva își exprimă o problemă care s-ar putea până la urmă să nu fie o problemă, deoarece noi nu știm care-i problema – mă gândesc că omul face întindere la umăr de la atâta muncă; sigur, există și posibilitatea ca imaginația mea în acest domeniu să fie foarte limitată. Locul al doisprezecelea însă m-a dat complet pe spate. Ce, cum, unde?!
Încheiem scurta noastră incursiune în lumea Analytics, revenind de unde am plecat. Observăm cum acest ansamblu de cuvinte cheie, ocupând un loc undeva în coada clasamentului, le cuprinde de fapt pe toate, de la primul la ultimul. Dreamfall avem, exprimare la persoana întâi, aluzii, avem de toate.
Toate ca toate, dar eu nu renunț la serviciul ăsta. Fiindcă porția de râs o dată la câteva luni, o garantează; nu mai des, că ne-om plictisi și noi.